تبلیغات
برنده - فوری| ۸ خوراکی را قبل از خواب شبانه بخورید تا سریعتر لاغر شوید!

۸ خوراکی را قبل از خواب شبانه بخورید تا سریعتر لاغر شوید!

  • ۸ خوراکی را قبل از خواب شبانه بخورید تا سریعتر لاغر شوید!

    کد خبر: 28784

    تاریخ انتشار: یکشنبه 22 مرداد 1396 - 12:43

    برای اغلب افراد این تصور وجود دارد که گرسنه به خواب رفتن در هنگام شب و اجتناب از دریافت هر گونه ماده غذایی، آنها را سریع تر به اهداف کاهش وزن شان می رساند.

    به گزارش بهداشت نیوز به نقل ازeatthis این در حالی است که اثبات شده، گرسنه به خواب رفتن امکان بیدار شدن با ضعف شدید و انتخاب مواد غذایی ناسالم را در نیمه های شب و حتی در وعده صبحانه بیشتر می کند.

    بهترین راه برای تقویت متابولیسم، بهبود خواب شبانه و کاهش وزن موثر، مصرف ۸ ماده غذایی قبل از خواب است:

    ماست یونانی: این نوع ماست به علت محتوای پروتئین بالا و قند کم، به شما در ساخت عضله و کاهش وزن موثرف کمک می کند. مطالعات منتشر شده در مجله آمریکایی فیزیولوژی نشان داده است که خوردن پروتئین درست قبل از زمان خواب شبانه، منجر به تحریک سنتز پروتئین و بهبودی رشد ماهیچه ها می شود. دریافت کافی پروتئین، کلید اصلی کاهش وزن است.

    گیلاس: منبع طبیعی ملاتونین است؛ هورمونی که چرخه خواب و بیداری را تنظیم می کند. نوشیدن آب گیلاس قبلا از زمان خواب نه تنها به بهبود خواب کمک می کند، بلکه به سبب وجود آنتی اکسیدان ها می تواند التهاب بدن را از بین برده و در کاهش وزن موثر باشد.

    کره بادام زمینی: مصرف نان کامل تست همراه با کره بادام زمینی یک میان وعده مفید برای زمان قبل از خواب شبانه است. کره بادام زمینی سرشار از تریپتوفان است؛ اسید آمینه ای که به بهبود خواب شبانه کمک میکند. کره بادام زمینی یکی از گزینه های مفید چربی سوز و منبع عالی پروتئین گیاهی نیز محسوب می شود و در ساخت عضله و از بین بردن چربی شکمی نقش دارد.

    گوشت بوقلمون: تریپتوفان موجود در گوشت بوقلمون موجب خواب آلودگی می شود. پروتئین این گوشت نیز به ساخت عضله حتی در هنگام خواب کمک می کند.

    موز: می دانستید که موز نیز منبع تریپتوفان است؟ اسیدهای آمینه موجود در این میوه به خواب سریع تر کمک می کند و فیبر موجود در آن شما را در تمام طول شب سیر نگه می دارد.

    شیر گرم: یک نوشیدنی ایده آل برای کاهش وزن و منبع تریپتوفان است. کلسیم موجود در شیر به کاهش چربی شکمی کمک می کند.

    کفیر: کلید از دست دادن وزن می تواند از طریق حفظ سلامت روده ها باشد. تحقیقات نشان داده افزایش باکتری های مفید در روده به کاهش وزن کمک می کند. در این میان مصرف محصولات پروبیوتیک از جمله کفیر که هم منبع غنی از تریپتوفان و هم کلسیم محسوب می شود، توسط متخصصان تغذیه توصیه شده است.

    بادام: مصرف ۵ گرم بادام قبل از زمان خواب به ساخت عضله به طرز باورنکردنی کمک میکند. فیبر موجود در بادام نیز در تمام طول شب شما را سیر نگه می دارد. بادام یک غذای فوق العاده با خاصیت چربی سوزی است.


  • آخرین ویرایش:-
نظرات()   
   
آخرین پست ها

دعای ازدواج با طرطبه و مقلاص..........جمعه 8 تیر 1397

تغذیه مناسب در کاهش ریسک سندروم متابولیک در کودکان با مصرف شیر..........دوشنبه 14 خرداد 1397

الگوریتم دسته بندی محلی و منطقه ای گوگل..........جمعه 28 اردیبهشت 1397

کتاب در نمایشگاه صدور ۸۰ رأی در محکومیت ناشران متخلف تا پایان روز پنجم نمایشگاه..........دوشنبه 17 اردیبهشت 1397

دانش فناوری جدید دوروف دلیل قطعی تلگرام را اعلام کرد/ داغ شدن بیش از حد سرورها..........یکشنبه 9 اردیبهشت 1397

اکران فیلم در درباره حضور ۲ سینماگر ایرانی در جشنواره کن موضعی نداریم..........یکشنبه 2 اردیبهشت 1397

کتاب خوانی خرید بیش از ۱۹ میلیارد ریال کتاب به تصویب رسید..........چهارشنبه 29 فروردین 1397

ساخت تکنولوژی خودروهای آینده با هوا حرکت می کنند/ معرفی تازه ترین سوخت های پاک..........جمعه 24 فروردین 1397

هزینه تعرفه درمان دولت هر چه زودتر تکلیف تعرفه های پزشکی سال ۹۷ را روشن کند..........پنجشنبه 16 فروردین 1397

جشنواره اکران فیلم پایگاه‌های نوروزی ثبت‌نامِ باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر مستقر شد..........دوشنبه 13 فروردین 1397

اقتصاد بازار - راه اندازی مجدد خط دوم انتقال برق از ترکمنستان به ایران..........پنجشنبه 9 فروردین 1397

نمایشگاه کتاب «رویاهای قطار» در بازار کتاب..........یکشنبه 5 فروردین 1397

نتیجه فوتبال خبر تساوی آلمان و اسپانیا در نبردی برابر..........شنبه 4 فروردین 1397

اخبار گردشگری راهنمای خرید ارزانترین بلیط هواپیما و هتل..........سه شنبه 29 اسفند 1396

جدیدترین خبر فوتبالی وضعیت مبهم «نویر»/ هنوز آماده بازگشت نیست..........شنبه 26 اسفند 1396

همه پستها